Vapen

Inspirationen infinner sig inte riktigt och det är därmed svårt att blogga på samma höga nivå som vanligt.
I fredags skulle jag till Jönköping och Oskar hade så generöst lånat ut sin bil till mig.

På väg dit hade jag en näradödenupplevelse som berodde på dåligt väglag, medttrafikanter och allt annat utom min egen körförmåga. Jag överlevde dock situationen och åkte glad i hågen vidare in till skolans parkering där jag tillfälligt ställde bilen framför biljettautomaten för att lösa ut biljett.
När biljetten var fixad hoppade jag in i bilen igen och skulle köra därifrån för att parkera. Då startar inte bilskrället. Bilen visade inte det minsta livstecken och personer i bilarna bakom började tuta och titta elakt på mig. På håll såg jag en karl som jag snällt frågade om han inte hade några starka kamrater som kunde putta bort min bil. Mannen sneglade på min bil och sa att den kan han putta själv. Sagt och gjort så rullade han bort mig och efter två timmars föreläsning startade bilen hur snällt som helst igen. Skitdag.

Nu sitter jag och söker jobb. Frågan är ju hurvida man skall skicka med ett kort i ansökan eller inte? Jag funderar på att skicka med denna.


Kommentarer
Postat av: mormor

den bilden skulle nog göra susen

2012-06-22 @ 13:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0