Jag har fyndat, Allan har syndat.

I lördags morse var Lycklig till synes stendöd. När jag kom hem från en promenad hade Allan städat ur fiskskålen och ställt in den i ett skåpet. So far so so good.
När jag och Allan ligger i sängen, har släckt sänglampan och skall somna låter det såhär.

A - Nu är Lyckan död.
H - Ja... den var helt död eller? Du spolade ner den i toaletten?
A - Ja... eller, jag ville vara helt säker så jag skar huvudet av den...

Va? Varför skar han huvudet av en död fisk undrar ni?
Jag har ingen aning. Jag somnade rädd.

Jag har i alla fall fyndat. Jag och mor mig impulsåkte till Intakan på auktion och viftade in två bokhyllor i teak. Det i köket är delvis ett barskåp med belysning när man öppnar... fränt va?
 
                                           

I alla fall, det är nog bara det i sovrummet som får vara kvar. Barskåpet åker ut på blocket.

På lördag är jag hundvakt åt Yolly och bebis-Elsa. Gud så trevligt!




Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0