En vädjan till allmänheten.

En liten, liten önskan. Jag har i och för sig många, men just nu; kan inte människor sluta sminka sig med foundation och idomin på läpparna? Jag fatta inte grejen, varför vill man se brännskadad ut?
Jag är nog rent av lite arg idag, som vanligt är det fel på alla utom mig.



Just nu känner jag ett omättligt sug efter att låsa in mig med Gustav Davidsson i ett rum och kolla på South park... Han skrattar gött.

*(red. anm.) Första gången jag träffade Gustav gick jag i åttan och han i sjuan. Vi gick förbi varandra i korridoren varpå han vände sig om och sa "det är du som är Matildas kompis va?". Då jag svarade ja slängde han sig över mig och kittlades tills jag inte kunde andas normalt och gick sen iskallt därifrån.
Varför gör inte fler så?

Kommentarer
Postat av: kajsa

men täckstift äger:)

2009-01-30 @ 17:55:48
URL: http://blondinkajsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

de e bra skriv mer om mig så jag blir känd =)

2009-04-13 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0