Oh la la... eller nått.

Godkväll medmänniskor.

Dagen har bestått av en runda runt munksjön i hopp om att öka studielusten. På denna runda fick mig min nyfikenhet (kallar det hellre nyfikenhet än dumhet) att testa om is-skalet på munksjön höll. Detta resulterade i en blöt fot resten av vägen hem.
Samma nyfikenhet har fått mig att blunda tio sekunder på moppen i tron om att jag kunde köra rakt. Den gången slutade det i diket... på fel sida vägen.

Sitter här och önskar lite att jag var ung på 60-talet istället samt att jag var en jäkel på att spela munspel.


Jag lite lycklig ikväll.
Har en Allan som är bäst i världen på många mer saker är tryck.


Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0