Livet var gott.

Ännu en söndagmorgon då man vaknar med en spegelvänd pluto-stämpel på kinden.
Gårdagen var en av de trevligast i mannaminne.  Matilda och Ida lärde mig hur man asfalterar och vad ett donkey punch är. Idas kamera förevigade kvällen skoningslöst och jag ber till fader vår att de värsta av korten inte hamnar på någon fjortiscommunity som facebook.

Söndagen bjöd på ett, lite omildt, uppvaknande då Matilda sladdade över sovrumsgolvet, halkade på mattan och välte bord för att svara i telefonen.
Tog en sväng till Ica för att handla frukt till frukost, och tro det eller ej, när jag gick ut kändes det äntligen som vår.
Hurra!

Dagen fortsatte sedan med hämningslöst pizzaätande och ikappsovning.
Bästa helgen på evigheter. Dessa jävla evigheter. Gott med lite fokus och glömma det jag gör dagarna i ända i vanliga fall.
Eftersom morgondagen är ledig ska jag bara götta mig och njuta av att inte ha tenta förän om fyra veckor.
Såhär på kvällskvisten känner jag för att slåss.


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0