Ni är svårflörtade...

Hej, kära läsare. Som ni säkert märkt har jag inte varit allt för aktiv i mitt bloggande det sista. Detta beror huvudsakligen på två saker.

1. Jag är en fruktansvärt cool tjej.
Det verkar inte som ni förstår det och nu har jag gett upp mina försök att imponera på er. Ni ska dyrka och bönfalla mig.

2. Jag är så otroligt glad och lycklig av hemlig anledning. Detta gör det svårt att fokusera på någonting över huvud taget.

Skämt o sido, jag ska väl ta mig i kragen och uppdatera lite mer utförligt snart.
Jag och min älskarinna Matilda spenderade alla♥dag i jönköping. Tragiskt nog kunde vi båda konstatera att det var vår bästa alla♥ någonsin.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska ni förlova er, är du med barn? ;P

2009-02-16 @ 13:54:08
Postat av: Hillevi

Inget så radikalt är jag rädd.

Jag blir glad för det lilla jag :D

2009-02-18 @ 13:14:12
URL: http://hillewiee.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu kan man ju tycka att det vore dags för en uppdatering?

2009-05-19 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0