En jävla framförhållning, det har jag.

Just nu har jag ett dödligt sug efter att få åka till gbg och topshop, har sett ut flera underbara sommaklänningar som jag bara ska ha! Bla. dessa två goingar som är lite tillsnyggade i ryggen. Jag gillart.
Hurra för att Oskar tar studenten i år, då kan jag använda klänning utan att känna mig galen.




Idag gick Mia, Maria och jag en sväng på a6 och Ikea, där vi tog en fika. Ikeas morotskaka är det godaste som finns!



När vi gick igenom HM var det någon (inte jag) som ville gå igenom babyavdelningen.
Typiskt nog hittade jag en svart pytteliten skinnjacka to die for.
Jag är osäker på om mina framtida barn kan leva ett lyckligt liv utan den.

Matilda min, har färgat o klippt håret mitt så nu är jag snygg som attan. Glad är jag också för i helgen bär det av till Ulricehamn på fest hos David.



Nepp, nu ska jag rita lite innan jag tuppar av.

Peace!

Kommentarer
Postat av: mormor

Fina klänningar.Nu fattas det bara att Du börjar längta efter att sy också Kram mormor.

2009-02-06 @ 20:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0