Vilken lycka! :)

Nu för tiden brukar jag ha igång skype dygnet runt, ifall ifall Allan skulle vara online... 02.55 vaknade jag av att det ringde. Pratade i två timmar så jag har inte fått mycket sömn, men det är det sååå värt.
Gick och la mig vid 05.00 och sov till 07.36 av att det ringde igen! Haha.
Blev lika glad denna gången.
La på, gick och fixade lite med tvätten och kom tillbaka... då ringer det igen.
Totalt 3 timmar Allan-samtal idag alltså. Helt underbart!

Skönt att höra att han klarar sig och att allt går fint.
Han hade tydligen hittat en skejtpark så att han kan leka av sig lite.
Det kan han behöva.



Idag skola jag jobba kväll. Imorgon kommer Kajsa och besöker mig. Ska bli najs med lite sällskap!
Ser även fram mot helgen med Matilda nästa vecka.

Nu är det mindre än två månader kvar till julafton. Det ni! Shieeet va fort tiden går.
Denna julen får ni klara er utan mig, åker till andra sidan jorden och sällskapar min soulmate.

Jaja, det var väl det hela för nu.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0